23 Şubat 2011 Çarşamba

aaaaaa..hakkaten de o.

Alışmamışız İzmir'de meşhur:) görmeye..Dün Kordon keyfimin ardından Alsancak'tan ayrılırken bir baktık önde bir genç Kordon trafiğini yavaşlatıyor elini kolunu sallayarak..Ne oluyo ki demeye kalmadan eşim"Bak Kadir İnanır" dedi. Hadi canım nerde dedim, gayet inanmaz bir tavırla. Meğer hemen o el kol sallayan adamın yanı sıra yürüyormuş..Adam da kameralar ortada, bir sakatlık çıkmasın savaşındaymış. Çok da hızlı gitmediğimiz için tam da yanıbaşından geçtik Kadir Abi'nin...Aynı sert bakış, aynı karizma. Ben "Aaaaaaaa hakkaten de oooooo, niyeeee" deyivermişim. Malum burası İzmir..İstanbullular alışkındır da biz ı ıııh. Bi Kavak Yelleri dizisi, bi İlk Aşk filmi, şimdilerde Derin Sular İzmir'de çekildi ya,  "aaaa burası Kordon, Foça, Cumhuriyet Meydanı "diye şaşırarak ve de içten içe sevinerek tepkiler veriyoruz izlerken. Yılların fenomenini bu kadar yakından görmek de şaşırttı beni naaapppimmm..Niye deyivermişim:)

1 yorum:

  1. istanbul'da dizi çekilecek mekan kalmadı artık her mekanda belki 10 15 dizi çkilmiştir.daha sesiz daha sakin ve görülmemiş yerler arıyorlar izmir'de bu yönde başı çekiyor ama ben istemiyorum aslında.izmiri bu denli kullanıp ikinci istanbul durumuna düşürmelerini.bir izmirli olarak..

    YanıtlaSil