16 Şubat 2011 Çarşamba

Gözünü sevdiğimin strawberry'si:)

            Hep duyardım da bir türlü cesaret edip( gerçi ne de cesaretlik mesela ya:) ) alışveriş yapmazdım şu siteden. http://tr.strawberrynet.com dan bahsediyorum.
            İlk tanışmamız bir kaç sene evveline dayanır ama pek samimi değildik kendisiylen:) Ama ben kendimi kaydettirmiştim bi kere, hani arada mail falan gelir, geri kalmayayım diye.
Sonra bir gün baktım yılbaşı indirimleri maili geldi...Şöyle bi baktım....Ana!! Hakkaten süper ucuz buraya göre. ama ben yine de tıklamadım bişeye. Kullananları sorguladım bir kez daha, pek memnunlar...Bir gün iki gün derken hoooop bi mail daha...İndirim oranı biraz daha artmış...Ya Allah dedim bu sefer...Tıkla kızım Mutlu, denemeden bilemezsin. Bir de kendine öyle güveniyor ki site, bağlılık indirimi diye bi olay yaratmış; her alışverişte yüzde 1-2-3 ...diye indirim yapıyor:):):) Derken ben sevgililer günü indiriminden de nasibimi aldım. aldıktan sonra da sağlamasını yaptım bir parfümeriye gidip.( Almadan önce o sağlamayı yapsaydın ya diyenleriniz olabilir tabii ama çok onceden bildigim fiyatlara göre bunlar zaten ucuzdu) bir de ne göreyim...Benim aldığım dört ürün toplamı 246 TL iken sadece bir parfüme 277 TL demezler mi...Bir kez daha tebrik ettim kendimi:)
( Bu arada parfüm Guerlain Champs Elysees.
Çiçek kokularını sevenler mutlaka bir kok yapsınlar:) )
          Dün geldi ürünlerim. Cicili bicili paketler yapmışlar...Hedayelerim hazır...Zamanı geldikçe dağıtıcam sahiplerine. Gözünü sevdiğimin strawberry'si işte. adamlar yapmış:):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder